Humörsvängningar.

Vilket lättpåverkat humör man har.. Oftast brukar det bara dåligt, men nu är det bra!
Just nu är jag skitglad bara för att en av mina traderaauktioner blev köpta för köp nu-priset, så fick skiten såld för 3 gånger vad jag köpte den för (nu köpte jag den visserligen på rea och den var tokbillig, så inga stora summor, men ändå), gött! Jag som var beredd på att slänga den. Hoppades nästan lite på det också för hur jobbigt är det inte att krångla med att skicka iväg den..?

Fast på den tiden det tog att skriva det här hann det mesta glada gå över.. :p

Men nu ska jag och papsen snickra lite. Eller ja, han snickrar så sitter jag vid datorn/städar lite/servar honom, bra uppdelning tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0