Drive my soul

Skulle på bio med Nathali och några igår, men det slutade med utgång istället. Började med en halvtörr förfest men sen blev det roligare. Har ingen aning om vart vi var men när stället stängde hade jag plötsligt tappat bort alla så började gå hemåt men kom på att jag inte visste vart hemåt var så vände igen.. Hittade inte dom jag letade efter så följde med nån annan (minns inte vem x)) på efterfest. Drack äckligt vin och somnade.. Så den här dagen började med en härlig promenad hem. Och efter det har jag inte blivit ett dugg piggare, snarare tvärtom.. Och nu sitter jag här och försöker plugga matte. Men det tar fan knäcken på mig! Har verkligen aldrig kännt mig såhär trög.

Hur som, ska sitta och försöka göra kalrt mina hemtal ett tag till sen blir det sängen och tagga för ny nollevecka, och massa mer matte. . . Stort hurra för att pengar från CSN kommer in på kontot imorn, grymt välbehövligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0