Läget osv.

Trots att mitt liv är helt uppocher känner jag mig väldigt tillfreds idag.

Har annars inte gjort mycket idag, heller. Kört Semlon till skolan, grinat till Lejonkungen, städat lite, sovit och tränat innebandy. SOM jag har saknat innebandyn i stan alltså! Var en u-lagsträning med jättelite folk men det kändes ändå jättebra?! Fick övergångspapper också. Usch blir ett väldigt dyrt innebandyår det här..

Förresten, jag kanske inte har förklararat nånting om vad som händer i mitt liv just nu?! Har ju mer eller mindre hoppat av skolan i Linköping, ska bara göra några omtentor i januari sen flyttar jag hem. Hem till pappsen. haha, känns sådär att flytta hem till ett litet flickrum som 20-åring efter att ha bott själv sen jag var 15.. Men om man inte pluggar och inte har nått jobb så har man inte råd med hyra.. Så jag ska alltså flytta hem till Filipstad! och försöka skaffa mig ett jobb här nånstans, eller typ Karlstad.
Och ja jag vet, det är ju en jättefail att flytta hem igen och jag är säkert jättedum i huvudet. MEN det känns mycket bättre så. Nu vet jag ju att det inte är livsfarligt att bara ge sig iväg men tänker inte göra det förrns jag känner mig mer säker på vad jag vill och just nu är det definitivt inte plugga jag vill.

Thats it.


..Och hur kan man inte vilja flytta hem när man hittar sånna här bilder på datorn?! Min Semlis ♥


fan, får man lägga upp sånna här bilder, känns lit som jag lägger upp en sida från hennes dagbok eller nått... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0