Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

...

Mitt mål är först och främst att komma på vad som är mitt mål, min dröm. Nånstans att börja liksom.

Har väldigt mycket panik över det där just nu.. Vad ska jag plugga? Vill jag ens plugga? Vill jag jobba? Får man tag på något jobb? Vad gör man annars? Vart ska jag flytta? Eller ska jag bo kvar?
Jag vet helt enkelt ingenting. 

Fast sen finns det ju andra mål/drömmar också, som inte har med jobb och göra; Jag ska hitta en perfekt man, skaffa två barn och ett fint hus.

Sen kunde man ju önska att den där prefekta mannen råkar vara rätt tät också så man slipper oroa sig för allt det andra. Bara kan gå hemma och fixa, leka med barnen äta middagar med vänninor och sånt där annat hollywoodfru-aktigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0