Dagen.

den underbara känslan av att planera en lång varm dusch och väl därinne upptäcka att varmvattnet är slut..

ja, jag har precis tagit en kall och väldigt kort dusch. Sköljt ur en omgång hårfärg. Kvällsmat är på G, äggen sitter i äggkokaren. Medans jag väntar ska jag hyra mig en film (fick man tydligen göra gratis när man beställde för en viss summa på cdon, så är väl lika bra jag testar), tror det får bli Twilight -New moon, har ju bara sett den första än..

Har vart en bra dag annars:

skola; matte och fysik
Fixa lite i lägenheten med pappsi, eller ja fix, vi har snarare reve halva hallen..
soooooov
innebandyträning +halvtimme på crosstrainern
och nu alltså; hårfärg, dusch, kvällsmat, film.



och jo, typ såhär hade jag sett ut med väldigt kort hår... kanske skulle strunta i o spara ut det o snagga mig istället (;

Kommentarer
Postat av: gabriella,

du passar i kort hår, tycker jag :)

2011-03-01 @ 20:20:31
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0