Långhelg i Göteborg.

Men titt nu är jag tillbaka! :D

Blev en långhelg hos Issa. Tänkte vara snäll och uppdatera alla nyfikna heeeela tiden. Men så blev det inte. Direkt jag slog på datorn därnere så fick jag virus.. Bakgrunden blev blå och det stog massa skit om ah, vad det nu var.. Har alltså inte haft nån dator sen i torsdagskväll. Men nu helt plötsligt när jag startade om den var det blåa borta och datorn verkar fungera som den ska?! Väldigt knepigt, så kanske inte är så smart att använda datorn nu när viruset säkerligen ligger kvar i..

Men långhelgen hos Issa ja! Får väl passa på att berätta om den medans datan åtminstone beter sig som att den vore virusfri. Helgen har vart kanonis! :))

Torsdag: Mat på Jensens med Issa, Jacqueline och Sanna, sötissa bjöd:) Fika och plugg på nått supermysigt café som mer liknade en supermysig lägenhet. Införskaffning av mat och vanligt mys resten av kvällen.

Fredag: Ensam hemma medans Issa var i skolan. Passade på att ta en 40-minutare på crosstrainern, kolla Patrik 1,5 (som jag inte sett förut, men den var mysig!), låsa in mig på toan (lyckades dock ta mig ut precis innan tårarna började rinna, kul att sitta där inlåst i flera timmar liksom ;o) plugga litelite körkortsteori och sova.
Senare blev det mat på Qué pasa med massa folk från Issas klass.

Lördag: The shopping day. Gjorde massa bra fynd :)) efter många om och men tillochmed en outfit för kvällen, då det vankades utgång. Eller ja utgång kanske man inte kallar det, hemmafest. Har tyvärr inga speciella minnen från den, jävla mig!  men Issa sa att jag såg au att ha kul iallafall (y).

Söndag: Hahahahhaha! Eh fick ta följderna för gårdagen och då syftar jag inte på att jag var bakis för det var jag inte :)) När jag väl ordnat det, och det tog sin lilla tid, satt vi mest halvdöa hos Issa och väntade på att några av hennes kompisar skulle komma för bakishäng med pizza. Och jävlar vad den pizzan satt fint ska jag säga er! Åt nästan en HEL! följt av en chokladkaka..

Måndag: Sov och segade oss längelänge jag och Issa. Sen blev det en sista tur på stan innan det var dags att åka hem. Fyndade lite mer, massa fina grejor till lägenheten bland annat, supernöjd tjej!

Inte en endaste liten bild har jag sen helgen heller, dåligt! men får be Issa skicka om hon har nån så lägger jag upp då isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0