Om man skulle ta och skaffa en..?

Åh, är så himla sugen på en tatuering! För något år sen var jag jätteanti, men det har bara vänt mer och mer och nu har jag det fan i tankarna jämt.. Dock så kommer jag nog aldrig kunna bestämma mig för precis vad jag vill ha. Får nog helt enkelt beställa en tid och sen blir det som det blir, för annars kommer det inte bli av alls.

Iallafall så har jag kommit fram till att jag vill ha en text svenska, antingen vid revbenen, i nacken (eller snarare precis nedanför nacken) eller handleden.

Men vad ska man ha för text egentligen? Kommer med största säkerhet bli ett citat från en låt eller film. Men problemet är ju att man kommer på nått nytt bra hela tiden, men ändå aldrig nått som känns liksom detskajagha!

Just nu känner jag mig väldigt inne på ett Kent-citat i nacken iallafall, det skulle bli grymt tror jag! Fast imorn kan jag lika gärna vara inne på nått helt annat ;s

Fick jag välja just idag hade det blivit en sådanhär tatuering fast med ett kent-citat.
En sån här fast med ett kent-citat hade det blivit om jag fick välja just nu.

Är även rätt sugen på några smågrejer på handen/fingrarna. Ett hjärta på nått finger SKA jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0