10-3.

Igår var jag för sur för uppdatering, matchen gick så jävla dåligt! Eller ja för laget gick det bra, vi vann med 9-3. men jag var tvärsämst, kände seriöst hur tårarna brännde där på slutet, så dåligt var det.

Så när jag kom hem surade jag med the sims 3 bara. Som för övrigt inte är ett dugg kul. Min sim mådde ju skit hela tiden, trots att jag fyllde alla hennes behov ?! Så bara för det gjorde hon ingenting jag sa åt henne, förutom att äta, sova och kolla tv. Inte gjorde hon nån karriär inte!

Den här dagen är iallafall mycket bättre. Blev vinst idag med, 10-3. Och idag gick det mycket bättre och var mycket roligare. skönt! Dock så kom jag hem mycket tidigare än vad jag trodde så har inte planerat nått alls för kvällen. Men nu sitter jag här och är grymt sugen på att göra nått, vad som helst typ. Utgång hade dock inte suttit fel x) Men ska försöka styra upp det här nu! Får se hur det går.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0