träning x3!

Drar iväg och tränar, grymt pepp! Vill verkligen komma igång nu. Träna massa mer och bättre grejer. Funderar lite på att ge LCHF ett försök också, har läst massa om det på senaste tiden och det verkar hur bra som helst. Är så jävla avundsjuk på alla andras framsteg! Frågan är bara om jag klarar av det? Blir svårt så länge jag bor hos pappa och inte köper min egen mat.. Kanske smygstartar lite och sen kör igång ordetnligt när jag får flytta hem igen. Vore ännu lättare om jag gjorde det med nån, är så kass på att styra upp sånt här själv. Nån som vill flytta in hos mig och laga mat och träna med mig fram till sommaren? :D haha . så dålig självdiciplin har jag..

Men byta om o dra iväg nu, så får vi se hur slut jag är när jag kommer hem sen vid 10.. x)


Kommentarer
Postat av: ovechkin

Du är så jävla biff lisa ;)

2011-01-20 @ 17:50:39
Postat av: Lisa

I knooow! tyvärr känns det inte så positivt :P

2011-01-21 @ 12:52:48
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0