Drömmer och planerar.

Är helt besatt av att få flytta hem till min lägenhet nu, det enda jag tänker på.. Har suttit hela dagen på olika inredningssidor och sen letat grejer på blocket och tradera. Kommer på tusen saker jag vill ha. Vill bara handla, handla, handla och fixa till. Har ju alla förutsättningar för att få väldens finaste lägenhet nu när dom fixar till :D

- Någon form av ren-/älghorn. med så många och tunna taggar som möjligt. med skallen kvar emellan. Nått uppstoppat djur vill jag ha också, helst en uggla!



- Ny soffa. helst 3-sits med divan. Hatar min soffa.

- Väggdekor eller göra en egen tavla med text bara. Skitenkelt, det enda som behövs är en skrivare som skriver ut på större papper, men vem har en sån..? ;s Vet precis vad det ska stå  Fast pappa och Julia kollade på mig som att jag var dum i huvudet när jag sa det.. x)

Sen hittade jag massa andra grejer på styleroom's inspirations avdelning som jag bara vil sno rätt av.
t.ex: 

Det här blev jag helt kär i! vill springa o köpa dom på en gång, tror dock som är rätt dyra. Fast en eller två har mamma så dom skulle jag ju kunna sno. Måste vara ödet! ;o

Ittala kivi? Så jädra snygt. Vill härma och ha lika NU. (bild från styleroom.se)


En sån där stege skulle jag vilja ha i sovrummet, skulle precis som på bilden pryda den med böcker, fint!

En sån där stegliknande möble skulle jag också vilja ha. Elelr det kanske är en stege? (bild från styleroom.se)

Den där stolen skulle gärna få flytta in i min hall (den får absolut inte plats men det låtsas jag inte om). Pälskudden får gärna följa med!




Nytt badrumsskåp, duschdraperi, fin tvålpump och sånt, köksvåg, vanlig våg och fina kuddar är sånna där andra grejer jag är väldigt sugen på att införskaffa..

Tycker mina pengar kan ta och komma nu :D
(och att lägenheten kan bli klar...)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken tur att du har en våning på 114 kvadrat oxå! ;) Mormor har en uppstoppad mink, fråga om du kan få den :p

2011-01-13 @ 20:15:56
Postat av: Lisa

Visst ;) haha den jag o Julia lekte med när vi var mindre..?

2011-01-15 @ 00:44:46
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0