Gute Nacht!

Det svider lite att säga, men min kropp är inte ett dugg trött efter 3 träningspass. Och det värsta var att jag faktiskt tog i, det VAR riktigt jobbigt! menmen, det kanske känns mer imorn? Skönt att ha tränat 3 timmar idag iallafall (y). Går framåt.

I helgen äre innebandy som gäller. Känner mig dyngpepp på ett sätt occh skitnegg på ett annat. Men iallafall; Match imorn med u-laget borta mot GS. Och på lördag borta mot Edebäck med Klass 1. Suger att båda är borta, kommer inte hinna göra nått annat alls, å andra sidan har jag inga andra planer heller så :) (jävla Therese :P) Hoppas fan att alla lägger ner sig nu och att vi vinner och att det grå bra för mig, är trött på att lägga ner massa tid nu, när man itne får ett jävla skit för det!

Aja kvällen för mig nu, dator/tv, sängen. Gute nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0