Ny telefon beställd!

Nöjd tjej!
Har äntligen beställt mig en ny telefon!

En HTC Wildfire blev det, som jag har tänkt hela tiden:) Och nu kommer väl alla komma och säga att den är dålig, att det finns mycket bättre telefoner och föreslå en jävla iphone eller nått isället, men det skiter jag i! Jag vill inte ha nån jävla värstingtelefon som är så dyr så jag inte ens törs ta med den hemifrån, som har tusen funktioner jag inte kommer använda och som är för stor för att jag ens ska kunna hålla i den. Okej? :)

Passade även på att beställa lite andra grejer:



Kommentarer
Postat av: jenzii

Jag har en Wildfire och den är GRYM! ;D Fuck Iphone HTC SKA DET VARA :D

2011-01-21 @ 15:52:26
URL: http://jenzii.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skönt att höra! I alla recensioner jag läst har den också verkat skitbra, så tror på dom och dig! :D

2011-01-21 @ 16:09:12
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/
Postat av: Kapten!

Världelös!

2011-01-26 @ 16:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0