Dagens dummaste.

haha meningen var att jag skulle lägga upp det här INNAN jag var på spinningen men..

Dags att pallra sig upp ur sängen kanske ?! Blir strax iväg på spinning med Therese, lyckades få med henne efter en del tjat :D sköntskönt. Men får väl kravla mig upp från min varma sköna säng nu...

Nu har jag iallafall varit där. Dagens dummaste går till mig, lätt. Trodde det var fel på cykeln, det gick inte att lägga på så jag satt o görtrampade på det lättaste typ halva passet, tills jag förstod att jag vred åt fel håll. BRA LISA. sen blev det desto jobbigare iallafall. nu blir det dusch och mat sen iväg till Magnus o spela kort med han o Emil, tror jag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0