Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



- Har ett väldigt lättpåverkat humör. Kan bli skitglad för minsta lilla, samtidigt som minsta lilla motgång gör att jag känner mig värdelös.

- Har svårt att visa känslor, speciellt tacksamhet och medlidande.

- Älskar alla former av spel och tävlingar. Tv-spel, sällskapsspel, frågesport, kortspel, prov, tester, räkna bilar osv.  

- Kunde ha hetat SKUBBA istället för Lisa. Cp-mamma säger jag bara. Men tack pappa för att du sa nej! :))

- Är väldigt lat. Kass på att både påbörja och avsluta saker och skjuter alltid upp jobbiga saker till sista stund. skolarbete är ett ypperligt exempel.

- Plattångsberoende. Sen jag akutinförskaffade  (förstår inte hur det plötsligt kunde vara så akut ;o) en plattång i typ 6-7an har det inte gått många dagar då jag inte plattat håret. Och blir det minsta lilla böj eller krull tycker jag att det ser förjävligt ut.

- Mår psykiskt dåligt när jag känner mig ful. Har stannat hemma från skolan massvis med gånger bara för att jag kännt mig ful.

- Överanalyserar jämt folks beteenden. Och tror att folk gör detsamma om mig, vilket gör mig sjukt osäker. "Nej så kan jag ju inte göra då kommer dom ju tro så om mig... men gud vilken tönt så där sa han ju bara för att blabla.. "

- Snart 20 vafan blire?! Känner mig dynggammal.. Vilket har resulterat i att jag på fyllan alltid säger att jag är yngre än vad jag är. 93a eller 95a brukar jag köra på (har jag iallafall hört i efterhand, nått minne av det har jag inte själv x)) 

- Har haft egen lägenhet sen jag var 15. Dock känns det fortfarande inte som jag flyttat hemifrån på riktigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0