29 kronor.

Kom hem från Karlstad för en stund sen. Blev lite shoppping på Bergvik, mat på ikea och en titt på Hammarös auktionsverk, tror minsann jag har hittat mig en soffa! :D

Nu ska jag packa ihop mig och knalla ner på stan för att inhandla glödlampor och en till omgång hårfärg, för nej  jag ska inte ha rött. Så nu blir det lägga i mer brunt! Blir nog ett besök på solstudion också, när jag ändå är nere på stan liksom.. :)

alltså, finns det nått bättre än mat på ikea?
mat på ikea är givet vid en karlstadtripp, så jävla billigt o gott! kolla här; mat, sallad, bröd, 'efterrätt; 29:-





Shoppat blev två par tygskor och lite hoppaplock på hm samt en tidning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0