Finns det något mer irriterande än teknik som krånglar?

Gårdagens planering gick ganska bra. Åtminsone tills min webbläsare fuckade ur totalt. Helt plötsligt gick det inte att komma in på någonting, vilket resulterade i att jag fortfarande inte gjort quizen eller betalat tradera-auktionen.

Har fortfarande inte fått bukt på problemet trots att jag provat allt, från att slå på datorn till att kasta den i backen. Nejdå, det har jag faktiskt inte gjort, bara tryckt extra hårt på alla tangentbordetsknappar samtidigt (det hjälpte inte..) Har även testat tusen andra, vettigare,  saker; följt massa olika problemguider som dykt upp, fått hjälp av andra mycket mer datakunniga än mig osv, men inget har hjälpt. Så nu sitter jag hos pappa för den sista utvägen: total systemåterställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0