Gudfadern och hökörning.

Blev väckt av mamma vid 7-8 imorse då hon klampade in här och mer eller mindre tvingade med mig till Rubbetorp.
Så så blev det; kom dit var rätt pigg, så slog på en film, Gudfadern. Tänkte jag äntligen skulle ta tag o kolla på den eftersom den är en sån jävla klassiker. Meeeen vet inte riktigt om den levde upp till förväntningarna. Fast det var nog mycket för att jag somna i den och spolade tillbaks och hackade mig igenom den, såg inte ens hela förresten, så får nog ge den ett försök till. Hästhuvudet tyckte jag dock var klockrent :D

Senare på dagen åkte vi till Daglösen (Mormor & morfar och moster) för hökörning. Så idag har jag slitit hårt! eller..?
aja det är väl typ vad jag hunnit med idag, övningskört en massa också, det är bra! Svider dock lite att jag missade Erikshjälpen idag, särskilt efter att ha varit dit i lördags när det visade sig vara stängt!
Min morgon: Ciabata, jordgubbar och Gudfadern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0