Kan inte bestämma mig!

Jag vill tatuera mig. typ nu. Men får verkligen aldrig tummen ur att beställa tid.. Tänkte ju inte göra i stan heller (känns som det är lång väntetid här också?). Nån som vet nått bra ställe i Karlstad?

Är ganska säker på vad jag vill göra iallafall, har haft samma citat i tankarna bra länge nu. Funderar dock på ett litet tillägg från de tidigare tankarna.. Sen måste man bestämma typsnitt också och svårast av allt: vart ska jag ha den?! Revbenen? Nacken? Handleden? Insidan armen? Eller nån annanstans..?
Åhhhh.

Skulle vilja visa hur jag tänkt mig men är rädd att nån ska sno min idé (a). Eller jo vi kör, måste bli av snart!

vill tatuera mig, men vart?!

Citat från Kents Mannen i den vita hatten, dock lite omgjort.

Kommentarer
Postat av: Linnea Hultman

Hejsan lisa!

roligt att du gillade bilden :) för de första var det ganska mörkt ute och jag har lagt i lite skugga. men jag hade väldigt låg iso och runt 200-300 slutartid och 4.0 på de andra som ja inte kommer ihåg vad de heter för tillgället... tror ja minns rätt nu iaf :) lycka till med dina bilder! :)

2011-07-18 @ 23:46:49
URL: http://linneeahultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0