Jag måste stjäla

Sitter o slötittar på nått program om snattare, att det är som ett beroende och att affärerna förlorar sjukt mycket pengar på det. Tror åtminstone det är det budskap dom försöker få fram. Men är det då så bra att de berättar om massa olika fix o trix snattarna använder för att inte bli påkomna..? Speciellt grejen med kvittot var ju smart! (köper en grej, går tillbaks till affären några dagar senare plcokar på sig en likadan grej i affären, går till kassan, visar kvittot och säger att man vill lämna tillbaks grejen och få pengarna tillbaks.)

Rätt sjukt också att man är så pengakåt så man blir sugen på att testa, om man bara inte hade vart så feg.. (a) haha, tjejen utan moral..

jag måste stjäla

haha när jag skulle hämta en bild på snatteri på google hittade jag det här citatet: "snatta hellre ditt schampoo än råna för att ha råd med det". Jaa så kan man ju också se det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0