"Nu är det kört.."

Usch vaknade precis av typ världens hemskaste dröm (eller okej det var värre när jag drömde att mamma dog). Iallafall först var det en vanlig, ganska rolig dröm, var utomlands och festade och massa sånt, sen satt vi på nån resturang och åt då jag känner att nått sitter på benet. Drar upp byxorna och får se ett stort grönt äckligt kryp men nån sorts puppa. Får panik och försöker slå bort skiten men den har liskom bitit sig fast. Till sist får jag bort den men då får jag bara ännu mer panik; under sitter en larv som är halvvägs in i mitt ben. Får tag på nån jävla doktor som säger att jag antagligen har fler larver som kryper omkring i kroppen och fortsätter babbla.. Vaknar precis efter att jag tänker: "nu är det kört..". Usch den tanken och det hålet rätt in i mitt ben, rysningar! kliar på hela mig nu..

Ingen bra start på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0