Om exakt en månad.

Hjälp. Upptäckte precis att skolan börjar 16e augusti, jag som räknat med 31a hela tiden. Alltså är  det precis en månad kvar, en ynklig liten månad. Hur tusan ska jag lyckas hinna med allt innan dess?! Uh, mest ångest för sommarkurserna kan jag säga. Och det där jävla körkortet. Sen ska man skaffa alla skolböcker, själva flytten ska ske, adressändra osv osv.. -panik!

Annars då? Jo kom hem från auktionen i Nordmark för drygt en timme sen, blev bara 200:- spenderade (på saker jag inte ens vill ha..?! haha..). Håller nu på att fixa mat, sen ska jag städa lite och senare kommer Esmis så ska jag vara barnvakt. Just nu känns det dock lite jobbigt, är trött som ett as och har panik för allt. meeen det ordnar sig väl, brukar bara bli på bättre humör av att ha den där ungen i närheten så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0