Uppdatering.

oj här går det bra med uppdateringen, är egentligen inge sugen nu heller, men kör ändå.

I förrgår var jag hemma hos mamma, bara städade i garderober. Igår drog mamma med mig på packmopesturnén och direkt efter det ut. Det där direkt resulterade i att jag gick klädd i en filt, men det var skönt kan jag lova! :p Nykter var jag också! Men inte mamma efter ett tag.. haha, sprang runt och gömde sin sprit i typ varenda buske nere på stan och sen försökte hon beställa ett lös kokt ägg på Torgrillen... osv osv. toktant :)
Anledningen till att jag var nykter var att jag var iväg o körde halkbanan idag. Gick välla bra, blev inte kuggad och jag dog inte. Så ett steg närmre nu! Direkt jag kom hem blev det iväg på innebandyträning, kul!

nu ska jag nog passa på att ta en promenix medans jag ändå är svettig och äcklig (lagom varmt o mysigt i hallen..).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0