Shoppingförbud och kladdkaka.

Sådär, då har ungen anlänt. Ut på gården och leka skulle hon på direkten så det är hon nu, blir dock lite nervig när jag ser henne i klätterställningen, ser inte vidare stabilt ut.. Får lite ångest, är det väldigt oansvarigt att låta ungen vara ute och leka på gården själv..? :o

Förövrigt så måste jag verkligen sätta ett shoppingförbud eller något, bara handlar och handlar.. Så fort jag klickat hem en beställning börjar jag kolla runt på nya webbshoppar eller annat. Visst pengar är till för att spenderas men kanske ska börja lägga lite mer tanke bakom det där spenderandet..

Iallafall, nyss så klickade jag hem löshår. Vad heter det Nagelslingor med keratinlim? Äkta indiskt remyhår, nån som vet om det är bra? och om det går att fixa hemma?

Men nu kom ungpalten in, hon hade inte ramlat ner från nån klätterställning, så nu ska vi baka kladdkaka. Leilas sega får det bli.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Råder dig inte till att sätta i de själv.Det är väldigt noga att det sätts i korrekt annars kommer de slita av ditt eget hår om det blir fel belastat. Finns massa exempel på felaktigt gjorde hårförlängningar :/

2011-07-18 @ 12:23:46
URL: http://mammamissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0