Ge mig någonting nytt!

Usch vad jag inte gillar min nya rutin att vakna vid 12. Ångest. Saknar tiden när man var liten och vaknade jättetidigt, jättepigg. Har kommit på att jag inte är någon dags-människa. Morgonen och kvällarna är bästa tiden på dygnet. Ska iallafall försöka ändra på den där vakna-vid-12-rutinen. Lägga sig lite tidigare och få tillbaks mobilladdaren så man kan ställa alarmet igen känns dock som en nödvändighet om jag ska lyckas med det.
Idag har jag egentligen massa grejer jag borde göra; plugga, städa, handla, skicka brev till csn, TRÄNA, hämta paket, fixa nytt bankkort, sola.. Men är i nån cp-period så vill inte vara bland folk så allt känns liksom väldigt jobbigt. Allt som jag inte kan göra ensam hemma skjuter jag liksom upp, typ csn-brevet har legat påskrivet och klart i flera veckor allt som krävs är ett frimärke och en brevlåda att lägga det i, men det tar liksom emot...
Vill bara flytta härifrån, till nått större, där man bara är en i mängden. Vill inte bli dömd och synad i sömmarna.. Vill bara ha en nystart.

Känns som allt hänger på en liten grej. Som jag har låtit bli alldeles för stor i mitt huvud och ändå gör jag inget åt det?! Förstår mig inte på mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0