Har man inte jobb så gör man sig..

..eller vad är det det heter?

Ska strax dra iväg på träning, tänkte bara fixa lite mellis först. Så skulle värma hallon att ha i yoghurten. Men tappar skålen med de varma hallonen uppochner i en kökslåda. Heja mig!  aja, har torkat rätt på skiten, så nu ska jag äta, tejpa lite på min onda stortå och dra iväg på träning.

Har annars vart ganska duktig idag; vart i skolan, fixat mat (kycklingsallad, Mmm mmm mmM!), städat lite, satt upp gardinstång och sänglampa (med lite hjälp av pappa). Ah sen har jag latat mig och haft lite panik över mitt liv också, men det är inte lika duktigt..

Har fått kakel i köket med, blev kanonis! Tar kort och visar sen när jag diskat.. :)

förresten, tor jag hittat en ny favoritgrönsak! ^^


bild via google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0