Hos mamma.

Sitter hemma hos mamma. Har roat mig med Halv 8 hos mig och Sveriges värsta bilförare. Asså blir lite sur och körkortsmotiverad, har de där lyckats fått körkort så måste väl för fan jag också klara av det.. ?! Bara mamma kunde fixa bromsarna på sin bil så jag kan övningsköra nån gång. och beställa körlektioner vare ja..

Har även roat mig med spel på hamsterpaj, mest det nedanför, men det började blir tråkigt för typ en timme sen så kanske dags att lägga ner. Får bli sängen nu, ska bli så mysigt att åka med mamma till stan imorn vid halv 6.. :)


Kommentarer
Postat av: Mickis

Du kan övningsköra med mig! :)

2011-03-11 @ 11:56:10
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0