Igår.



Igår fyllde världens goaste, mysigaste, gulligaste, bästa Esmeralda 4 år.
Tiden går så galet fort.. Och gud vad jag kommer sakna henne nu när jag flyttat hem igen! :(( Henne och pappas internet är lätt det jag kommer sakna mest :p Och Selma. Och okej, Julia och pappa nångång ibland, typ när Julia har lagat mat och att man har nån att spela kort med när man har tråkigt..

Men tillbaks till gårdagen: Esmeralda firade födelsedagen hos PappaPontus, vårt firande blir till helgen tror jag, istället passade jag, mamma och Selma på att åka till daglösen och fira en annan unge; Idde. Som också fyllde 4 fast för massa veckor sen. Det var mysigt, tror inte jag sett varken Idde eller Tinne sen jul, Tinne hade lärt sig både att stå och gå sen sist :o Galet att det kan bli så fastän vi bor så nära..  Riktigt lika mysigt var det inte att morfar tjatade om körkortet.. Måste väl ta tag i det där, men känns inte kul att boka massa körlektioner för morfars pengar.. ;/ Men eftersom han tjatar så får han väl skylla isg själv antar jag..? Får väl se till att anstränga mig så han åtminstone slipper betala för en 73 stycken typ.

Jo förresten innan påhälsningen igår så spelade jag ju match också, slutade med en go 6-5-vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0