Skön måndag!

Sådärjaaaa, varit en ganska duktig tjej idag må jag säga! Började visserligen med att försova mig, börjar bli en måndagsrutin.. Men sen kom jag iallafall iväg till skolan för fysiklektion sen vidare hemmåt för plugg med Tobbe. Tror vi satt från typ 12 till 4, duktiga! Sen har jag fixat och dolat lite, diskat, fixat mat. Världens latmat visserligen men ändå.

Sen bestämde jag mig för att ta en promenad och handla lite så knallade iväg till pekås. Jävlar vilken bra affär det är egentligen! Tyckte jag handlade massa bra grejer, ändå kostade det inte ens hälften av vad det hade kostat på typ ica (kändes det som iallafall)..

Så mysigt är det att handla också, är fan nått av det roligaste som finns. Ja, tillochmed på en mataffär (!) älskar att skrota omkring där, jämföra märken, priser, innehåll, se om det kommit nått nytt osv..  

Nån promenad hem blev det dock inte, råkade möta pappa på vägen hem och skjuts kunde jag inte riktigt tacka nej till. Skyller på att jag ville hem och kolla innebandyn (a). Så det ska jag göra nu.

Skön Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0