24 mars

Sådär då var en dag till slut. Jävlar vad tiden går fort nu asså!

Dagen började mindre bra med att jag försov mig och missade matten.. Men har iallafall  gjort lite annat vettigt under dagen
Tvättat, diskat omgång 1 (står en ny omgång och väntar nu..) och lagat mat; kycklingsallad. Igen..

Det och tacos (utan skal/bröd) är fan det enda jag äter, vet liksom inte vad jag ska äta annars, det där med att inte äta kolhydrater minskar ju liksom utbudet av maträtter avsevärt.. Har nån nått bra LCHF-recept kan ni ju berätta det för mig!

Beställt körlektioner har jag gjort också, i början av maj fick jag. Guuuud vad bra, inte.. Aja, nu behöver jag iallafall inte vara rädd för att träffa morfar.. Har liksom vart lite rädd för det ett tag nu (a).

Sen har jag promenixat och pratat med Issa också! <3 och lite annat göjs, typ kollat massa scrubs o städat lite.

Men nu avslutar jag kvällen med Big brother! Börjar bli rätt insatt ska ni veta, kommer förmodligen sitta klistad varje kväll nu :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0