Überseriös!

bloggen har krånglat med mig ett tag, eller om det är mitt internet eller min sega dator..? Hursom så har varje inläggsförsök resulterat i damp. Men nu verkar det funka som det ska igen :)

Idag har jag vart überseriös! Skrivit matteprov, som jag tror att jag klarade.. Vart till ica för lite handling och pakethämtning. Städat köket ganska ordentligt. Så när jag väl städat där så tyckte jag det passade bra att stöka till igen. Det gjorde jag genom att baka bröd. Eller ja, baka är väl att ta i kanske, slängde ihop lite ingredienser till en deg/smet, bredde ut på en plåt o in i ugnen bara. Inte så komplicerat. Men mera nämnvärt är att det blev gott! Nämnvärt av två anledningar; mina tidigare brödbak har resulterat i små degiga bollar. ochden andra anledningen; det var ett lchf-bröd -alltså nästan inga kolhydrater, men det blev ändå gott, glad överraskning där!
Efter brödbaket körde jag på och gjorde en tacopaj (lchf också den), som också blev god! Så nu är jag mätt och belåten :)) 

Nu ska jag lyssna in massa nya album på spotify och fila på en liten grej (som antagligen aldrig kommer bli av men ändå..)

lchf-tacopaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0