Vrång igår, nu trött..

Sleten tjej! Borde egentligen vara i skolan nu men är så jävla trött och hungrig så tar fan sovmorgon.. Var uppe alldeles för länge igår för jag trodde jag var pigg ?! smsade och läste min bok. sen tog boken slut, då går jag och hämtar en tidning istället, för jag kommer ju ändå inte kunna somna tänker jag, sen när jag väl lägger ifrån mig tidningen tar det väl typ en minut innan jag somnar. Så pigg var jag, helt sär. Blir alltid sådär vrång på kvällarna SKA läsa så länge det bara går, verkligen tills jag somnar med boken i näven.. Måste vara nått felprogrammerat där..

aja, lyckades ta mig upp ur sängen till sist, men inte nog tidigt för att komma i tid till skolan, så orkar inte stressa. Tar en lugn morgon med frukost istället. Så nu är äggkokarn igång! :)

Kommentarer
Postat av: mammi

Det är ett arv efter far din. Han är oxå vrång in absurdum. Han liksom bara bestämde sig för att han inte kunde sova å så vrångtitta han på tv i flera timmar istället. Och orka inte upp på morron såklart :)

2011-03-21 @ 18:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0