Kommer sakna ihjäl mig.

Åh har precis haft supermys med Semlan! Började med att gå till Pekås o handla (yes, jag fick med henne!). Hade världens diskussion på vägen dit om hur vår framtida familj ska se ut. Är det konstigt om mina planer är ganska lika hennes, med tanke på att hon är 9 år..? Hur som helst skulle hon ha en man som var snäll mot henne och deras barn, han skulle GÖRA saker och inte bara sitta vid datorn. Dom skulle ha ett stort hus lite utanför men ändå nära till stan. Två barn skulle dom ha, helst två flickor och den ena skulle heta Madelene. Tycker jag låter som mycket bra planer?!

Aja, vi handlade iallafall, gick hem. Städade och fixade iordning för myskväll (tände ljus osv). Lagade lite mat och sen fixade vi efterrätt. Och hur god var inte den?! Färjävla god! Blev en liten variant av marängsviss; glass, vaniljvisp, kladdkakesmet, maränger, banan, mandariner (eller satsumas kanske det heter), äpplen, hallon och jordgubbar. Njöt av den samtidigt som vi kollade Talang, låg i soffan och kramades samt killade varann i ansiktet.. (y).

Men fick lite ångest sen. Följde henne hem efter talang slutade, så passade på att hälsa lite på Esmis när jag var in. Och seriöst jag kommer ju sakna ihjäl mig efter dom två när/om jag flyttar! Seriöst det bästa jag har i mitt liv?! Usch börjar gråta bara jag tänker på det.

Jag kommer dö..

Egen variant på marängsviss; glass, vaniljvisp, maränger, kladdkakesmet, banan, mandariner, äpplen, hallon och jordgubbar. nom nom!

Men nu ska jag tänka på annat. Röja undan efter vårt mys och kolla tv, får se om jag hör nån som kastar sten på rutan snart också, isåfall är det Tobbe (han har pajat sin telefon) som är här för att påbörja vårt Harry Potter-maraton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0