Lisa-fylla!

Asså, seriöst..

Lagfest igår. Match innan Lisa-fydess också, som gick, eh som det brukar gå för oss: skit. Men however, lagfest! Var jätteotaggad innan, funderade på att strunta i det. Fast neee så blev det ju inte :))

Körde nån rolig "lära känna "-lek, allsång, gyckel, fulvin osv. Blev tydligen jätteful, från mellanfesten och framåt minns jag noll (vart var vi på mellanfest?!) Vaknar upp på sjukhuset, utan allt... Inte ens några skor har jag. Får ett par skitfula strumpor att gå hem i, Tack för den. Men öter nån random gubbe som skjutsar hem mig, DANKE. ringer på hos alla grannar, blir insläppt till sistl. Tur som fan jag gömde extranyckeln i trapphuset för bara några dagar sen?! haha fick förresten blåsa i en alkomätare innan jag gick hem, nlåste drygt 1 promille, undra vad jag hade igår?! antar jag inte vill veta...

Men men, så kan det gå. synd det inte var fyllecellen jag hamnade i, det står ju faktiskt med på min att-göra-innan-jag-dör-lista.. aja, kolla Rosemarys baby nu och vänta på att klockan ska gå så jag kan börja leta grejer. Saknar min mobil lite känner jag.

Fast seriöst, jag borde kanske inte dricka alkohol.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Fast seriöst, du borde kanske inte dricka alkohol. :S

2011-11-27 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0