Mår liksom bra idag?!

yey, känner mig lite duktig nu. Har precis varit på gymmet och brännt massa kalorier! Gjorde jag igår med och åt till på köpet INGET godis på hela helgen. Hur duktigt?!

Ska fortsätta vara lite duktig nu och fixa käk, funderar på kesoplättar som jag testade göra igår, skitbra! Gott och enkelt, snabbt, nyttigt (?!) och ja perfa liksom. Har inte hunnit äta än idag så kommer sitta rätt fint känner jag. Ska även städa lite så det är rent och fint när jag komme hem på söndag. För vet ni, imorn åker jag hem till Filipstad och familjen. Ska bli så jävulskt skönt!

Men släppa datorn nu och ta tag i allt, strax innan 5 drar jag iväg till skolan för labb, sen direkt iväg på innebandyträning. Känns som läga att inviga mjukisbyxor i skolan..? :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0