Helgen.

Åh äntligen får jag se Så mycket bättre! som jag längtat :) Tror att Laleh kommer vara bäst, så himla söt o bra tjej. som känns sjukt underskattad..?

Ajaa, har haft en bra helg fast jag trodde den skulle bli skit. Var jättegrinig i torsdags när jag fick veta att min övergång inte var klar och jag missar en match till.. :( Istället blev det en mysdag, och tjejorna vann matchen :)

På lördagen satt jag i entrén på (LIU AIF) herrarnas match, okej det var inge roligt alls, tror typ 10 pers betalade in sig ;o Åkte hem och chillade några timmar innan jag drog iväg till nh (nationernas hus) för att jobba i garderoben. Trodde det skulle bli en lugn kväll eftersom det var så mycket annat på gång, men där hade vi fel. Blev så mycket folk att de fick bygga upp en provisorisk extra garderob :O Hursomhelst var det skitstressigt och jobbigt emellanåt, en tyckte ändå det var riktigt kul?! Rätt tagg på att söka nått sånt där jobb nu..

Men så mycket bättre och frukst nu! :)

Kommentarer
Postat av: A.L

va kul :D

2011-10-31 @ 13:37:37
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0