Jag lever osv

Ops. Så här lång tid har det aldrig gått mellan två inlägg. Men. Har inte haft någon dator, min har krashat, men nu har jag köpt en ny! :)))) Har även fått tag på en lägenhet och flyttat sen sist. Haha så sjukt.
 
Iallafall, bor numera vid Kristiansborg, typ 10min till centrum och jobbet. Finfint. En liten källarskrubb, på 30 kvadrat i ett hus (fast lägenhet). Dock en fin liten källarskrubb. Flyttade i lördags så det är en del småsaker kvar att fixa, typ köpa nån mer hylla och få upp duschdraperi.Och organisera upp garderoben, KAOS. Men när det är gjort ska ni att få se hur det ser ut! 
 
Annars då? Jag jobbar o sliter. Mer eller mindre varje dag.Tränar typ nada vilket jag har fet ångest över..Och har ätit massor och bara skit sen i lördags, känns som jag gått upp ungefär hundra kilo sen dess ;/ Jag som hade nått den magiska gränsen på -10kg. hahah hur jävla tjock var jag då egentligen?! asså, sen i typ novembe rhar jag gått ner 10 kilo. Galet att jag vart så stor. Hur som vill jag nog fan ner 10 till typ. Men nog om det, ska ta tag i det! 
 
Blir tagg nu, så nu skiter jag i det här och går o köper mig ett nytt hedset, mitt försvann fan i flytten, sen sola. Så får jag röra lite på fläsket också. Senare ikväll ska jag nog till en viss herre. Men det är lite hemligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0