Allmänt störig

Länge sen sist. Har haft en Sebastian-vecka +lite mer än så så har inte haft tid för datorn. Oklart varför jag istället tagit mig massa tid till att sura och varit allmänt störig. Men det är väl så ibland. Säger bara stackars honom som fått stå ut med det... Börjar hur som helst gå över nu och jag  ser sjukt fram emot ny vecka, ska träna röven av mig! För har fan inte rört mig många meter senaste dagarna... Antagligen en av anledningarna till cp-humöret.

Men innan det är ny vecka är det ju lördag, lillsyrran och Esmis är här, har bråkat/lekt och gett mig en skön huvudvärk och antar de inte är klara än :)

& imorn är det söndag då blir det go bortamatch i Billingsfors. Så jävla dryg bilfärd så lär se till att plocka med 3 poäng hem så det inte är i onödan.

men nu luktar det mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0