Grattis bloggen!

Japp. Upptäckte just att bloggen fyller 2 år idag. 2 år och 1239 inlägg senare lever den fortfarande! Jävligt duktigt av mig att ha hållt liv i den så länge faktiskt, de flesta lägger ju ner rätt fort. Men även om den inte är så där jätteintressant, aldrig kommer få jättemycket läsare osv så vet jag att jag skulle ångrat mig om jag tagit bort den. Det är så himla bra att kunna gå tillbaka och se vad som hänt, bli tipsad om gamla låtar man lyssnade på, saker man gjorde, kläder man ville ha men aldrig köpte osv. Och helt ärligt finns det väl ingen blogg som är så bra som sin egen? (;

firar med en gammal bild från en av de mest urflippade förfesterna typ ever. Sov i en sned säng typ ett år efter detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0