Shapeupclub.com

Åh älskar sidan! Särskilt idag när jag har massa träning och inte så mycket mat att fylla i :)))))

okej, om nån inte fattar hur det funkar så fyller du i hur mycket du väger, hur mycket du vill väga, hur stor viktminskning du vill ha per vecka och hur aktiv du är. Utefter det räknas kaloriintaget ut. Och ju mer kalorier du gör av med genom träning kan du såklart äta.

Jag tex har fyllt i att jag vill gå ner 6,5kg, 0,75kg/vecka och att jag är är stillasittande i vardagen. Om jag håller mitt rekommenderade kaloriintag beräknas jag gå ner de kilona på 9 veckor (!).

Idag har jag alltså tjänat in 1159kalorier, utöver de jag tjänat in för att tappa 0,75kg/vecka. Hur pepp blir man inte då?!

shapeupclub


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0