Livet.

Här händer det grejer! Jag och pojkvännen har gjort slut efter massa bråk, eller ja han har gjort slut. Iallafall, slut är det. och den här gången är det nog för alltid. För några dagar sedan flyttade jag in i en ny lägenhet, andrahands som jag får ha till typ mitten av augusti. Har alltså drygt en månad på mig att få tag på en bostad. Lite panik där... Men det löser sig väl.

Annars händer inte så himmelens mycket, jobbar massa och har vänt fel på dygnet. Men det känns helt okej. Har bara lite ångest för att jag aldrig kommer iväg o tränar ;/ Dock går vågen neråt ändå, har precis klarat mitt nyårslöfte och har några hekto kvar tills jag gått ner 10kg från min maxvikt ;o Detta ska firas med tatuering vid nästa löning tänkte jag :D

men så äre med livet just nu. Nu ska jag styra upp utseendet lite innan det är jobbdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0