Update.

I torsdags gick jag och blev sjuk. Upp på natten och spydde.. Men sen blev det inge mer med det som tur var så i fredags pallrade jag mig iväg till Västerås trots allt,. Mådde lite sisådär under resan kan jag säga, men när man möts på tågstationen av världens sötaste med 3 fetingrosor bakom ryggen så kan man inte må annat än bra!

Sen blev det en riktig myshelg, precis som vanligt :)) Mest legat ihopslingrade i sängen men har faktiskt vart o handlat lite, spanat lite på ikea och tränat också.


Aja, sitter iallafall på hans rum nu, han är och jobbar.. Ska söka sommarjobb på ikea tänkte jag men det är så himla svårt att skriva ett personligt brev när det är ett jobb man faktiskt vill ha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0