Lyfta chipskartonger..

Har jobbat på olw idag, och ska göra resten av veckan. Skäms lite för att jag fick jobba trots att jag inte ens fick tummen ur att ringa och fråga som jag tänkte.. Är heltrött nu, lyft chipskartonger hela dagen, tar faktiskt mer på kroppen än man tror. Börjar nog bli sjuk med, sov som ett sär inatt. Görfrös när jag la mig, men vaknade 4-5 gånger under natten och var genomsvettig så fick klä av mig lite mer för varje gång + drömde aslånga helkonstiga drömmar..

Men nu ska jag inte gnälla, den här veckan ska jag tjäna CASH. Har nästan glömt bort hur det känns att ha sånna...

men nu ska jag krypa ner i nybäddad säng  ...eller ja ska bara bädda den först.. sen somna till en Harry Potter-film.

harry potter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0