Nytatuerad

Yes, då var det gjort. Tatueringsoskulden tagen. Var nervösoch osäker innan men dom på fatcap tattoo var jättesnälla och duktiga. Men jävlar vad ont det gjorde, tur det gick fort! Jag är supernöjd iallafall! 
 
Och om nån undrar så står det "Än finns tusentals tårar kvar" som är taget från Kents Mannen i den vita hatten. Blev det citatet eftersom jag dels ville ha något fint på svenska, sen låter det kanske negativt men jag ser det mer som att det aldrig är kört och att man alltid har mer att ge. Sen är det ju en av mina absoluta favoritlåtar och jag kopplar ihop den med känslan av lycka. 
 
Så var det med det. Joo, 800kronor gick det på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0