tjugosjunde juli.

hinner inte riktigt vara så aktiv på bloggen just nu. försöker ta tag i mitt så kallade liv. med andra ord; sköta jobbet, träna, ta tag i skola/körkort och allt som hör till, hålla ordning här hemma och hålla mig från datorn så mycket jag kan.  försöker.

kom just hem från kalhyttan, grymt goo träning idag! backträning och inga långdistanser, passar mig perfa det.. :p var bra sugen på o fortsätta träna när vi väl vara klara men så attans tråkigt själv. så blir det jämt, när jag väl kommit igång skulle jag kunna fortsätta hur länge som helst, det är just att komma igång som är det svåra.. med vissa undantag, typ springa långt, då vill jag bara hem..

iallafall, nu blir det dusch, fixa nått ätbart, plocka lite o kolla sagan om ringen (y). imorn ska jag klippa mig med! har lite småpanik för hur jag ska göra.. ingen aning om jag ska klippa av allt igen, bara klippa topparna och upp lite mer för å ha en halvlång mer välvårdad frisyr eller bara spara ut allt igen.. och färgen! ännu värre.. jaja, blir impuls imorn, orkar inte engagera mig så mycket just nu känner jag..


Kommentarer
Postat av: Moster

Tycker du passar bäst i långt jag :)

2010-07-27 @ 23:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0