Min dag

Har vart en bra dag i dag faktiskt trots en lite seg start.. Lyckades halvförsova mig trots att jag vaknade kvart i 7 första gången men sen var det den obligatorsika snoozningen som gällde, och precis som vanligt; lite för länge.. Men efter att ha cyklat som en tok i det mycket mysiga vädret, not, kom jag i tid iallafall. Pålunchen blev det en 28minutare på solstudion, grymt skönt vare! Sen Kemi och hem. Hemma blev det lite mat och yatzyspelande innan jag åkte med pappa till hallen för en sväng på gymmet innan innebandyträningen. Gymmet och innebandyträningen gick, men inte direkt bra.. Beställde två träningstöjor från Exel med. Aja, fått lite vettigt gjort dag alltså. Skönt att kvällen inte är slut än heller så jag hinner ta det lite lugnt med (som att jag aldrig gör det annars x)). & det är precis vad jag tänker göra nu och resten av kvällen! :))

Ursäkta för ett grymt tråkigt inlägg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0