Ett måste helt enkelt.

Justja glömde säga att det hände en stor katastrof igår. Min plattång gick sönder.. Seriöst 3e plattången som går sönder för oss, ska det ens kunna hända?! Det är ju liksom en sån där grej man köper för att ha tills den bokstavligt talat faller i bitar. Det kan ju inte vara så att man använder den för mycket?;s
Hur som helst kan jag inte leva utan plattång. Och nu överdriver jag faktiskt inte.. Sen jag vid typ 13 års ålder införskaffade min första plattång kan jag lova att det inte gått många dagar då jag inte plattat håret. Så idag har jag beställt en ny, trots att jag har askasst med pengar. Men det löser sig.

ny plattång beställd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0