Dagarna de går o går, efter varandra..

Fan va fort dagarna går. Har inte jobbat på hela veckan. Börjar få lite panik, måste verkligen ringa chefeno tigga jobb.. Aja annars är det rätt skönt o va ledig må jag säga :) Förutom att jag blir så lat.. Sover halva dagarna och andra halvan sitter med datorn i knät..
 
Aja, idag har jag iallafall fått lite gjort:
Hämtat paket
Fixat bibliotekskort och lånat böcker/filmer.
Tagit reda på vart min discokula tagit vägen.
Promenixat.
Solat.
 
..och tam ta tam: BOKAT TATUERINGSTID! 
 
Som jag har skjutit upp detta men nu jävlar. Mindre än en månad på mig att bestämma mig HELT. Men det är bra. Men lite läskigt, vill ju verkligen att det ska bli bra, finns ju tusen saker man måste tänka på,placering o typsnitt o storlek o vette fan allt. haha är ju inte ens säker på vilken text jag ska ha?! men jaja nu är det bokat och ska bli av. 
 
en text på en arm blir det(haha är jag ganska säker på..) mest inne på liknande den första bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0