Natti!

nu blir det dusch o sängen för min del. Trodde jag skulle vara riktigt trött i kroppen efter den här dagen men icke, pallar kanske mer än jag tror .. Fotbollsträningen var iallafall riktigt bra förut, eller okej, tempot var väl sisådär. men det var riktigt kul! kommer nog bli skitbra dethära! lite tråkigt dock att det inte blir något seriespel, men det kanske är tur haha. aja, träning på torsdag igen, gött! :) börjar bli sugen på utgång på fredag också. jäkla Johöna! ska ju egentligen vara barnvakt hela helgen men får ta mig ett litet snack med mammi, men ska väl inte hoppas på för mycket. ;( jaja, fix för sängen nu. Förövrigt ryker mitt hår imorn! okej det har jag nog sagt. men skitsamma. har iallafall hittat en bra bild på hur jag vill ha det, tänkte bju på den imorn när jag kommer till en fullt fungerande dator. sååå, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0