igår och idag.

sitter o ä äter mat. snabbmos o färdiga köttbullar, kockskills på det! hoppas det hjälper iallafall, mår inte kanon just nu. blev kanske lite mycket igår ;o

igår var jag ju som sagt o skrev högskoleprov. gick väl sådär. klar förbättring på det som gick dåligt sist men snäppet sämre på resten. iallafall rättade skiten direkt i bilen och tror att jag kommer hamna på 1.4. en liten förbättring sen sist, men inte så stor som jag hoppats.. och inte så stpr att den gör någon direkt skillnad :/ så när  jag kom hem var jag negg och trött i huvudet. meen det blev  bättre. min kära sarina bjöd med mig på kalas och fixade dricka o allt så kunde ju inte direkt tacka nej :) kvällen var bra, har jag för mig. men helt plötsligt vakna jag i min säng. natten är ganska svart med andra ord. men vaknade ju åtminstone i min egen säng, själv och alla grejer var med hem så ska väl inte klaga :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0