börjar bli gammal..

Ah, jag börjar fan bli det. Idag i Karlstad kände jag mig precis som mamma. Efter nån timme ville jag bara hem. Väskan var tung som ett as, påsarna hänge överallt, jag var ungefär lika smidig som ett kylskäp med dålig balans och allt var bara allmänt jobbigt.. När jag blir stor ska jag fan ha så mycket pengar så jag slipper bära kassarna själv!
Men fick med mig en del riktigt bra grejer iallafall, och en del mindra bra grejer.. haha. Dock inga innebandyskor som var prio ett, men det är ju fan tomt i affärerna?! inga klubbor har dom heller fan..
Kanske är så seriös så jag lägger upp bilder på det jag köpt senare. men vi får välla se om jag orkar med det :p

aja. kom hem strax efter halv 5 nångång. Och nu håller vi på o donar som fan här i lägenheten, slipar o spacklar o river allmänt. skönt att det äntligen händer nått! Ska väl hjälpa till med det en stund nu sen drar jag på innebandyträning så får väl dom andra fortsätta. hihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0